Jump to content
TJ09

2014-02-01 - Raffle Update

Recommended Posts

The codes should be safe if they're not taken. Though, you probably won't get bumped up any like the majority of us who opted in.

Share this post


Link to post

well, someone traded for a CB prize one year so i'm trying my luck uwu

Wait--what? blink.gif Seriously? I wonder what they gave for it...

 

EDIT: @danegrrrl That's a dog? xd.png I've always thought (until now, of course) that he was some sort of an earless hippo. /shot

Edited by Evolette

Share this post


Link to post

well, someone traded for a CB prize one year so i'm trying my luck uwu

*no shame*

 

*sits in corner*

Nope, that was just a rumour that was spread to cover up what really happened, if I've been told correctly.

Share this post


Link to post

Nope, that was just a rumour that was spread to cover up what really happened, if I've been told correctly.

Um... What happened?

 

EDIT: or is it top secret?

Edited by Saltpath

Share this post


Link to post

Very good question, I mean, I got offers of multiple cb metals for 2nd gens...

What the heck are you offering for a cb one? Your soul?

Share this post


Link to post
well, someone traded for a CB prize one year so i'm trying my luck uwu

*no shame*

 

*sits in corner*

I tried last year, with a 2g Bronze Tinsel and all sorts of jazz, lol.

 

Maybe I should try again. xd.png

Share this post


Link to post

Congrats on the arrival of the much-anticipated prize eggs. I think the best part has been seeing the reactions of winners as their eggs landed. smile.gif

Share this post


Link to post

Um... What happened?

 

EDIT: or is it top secret?

I have no idea if I'm allowed to say, so for once I will keep my mouth shut. |D

Share this post


Link to post
Um... What happened?

 

EDIT: or is it top secret?

Someone who wasn't very active decided to trade it to Absolute so he'd make better use of it. He gave multiple CB Metals in return, and some other things as well, I believe.

Share this post


Link to post
Very good question, I mean, I got offers of multiple cb metals for 2nd gens...

What the heck are you offering for a cb one? Your soul?

everything i have because im poor lol best thing i have right now is the 3G from penk up for trade.

 

also; it was a rumor? lol wow oh well

gonna try anyway. its my dream to own a cb tinsel more than anything.

Share this post


Link to post
EDIT: @danegrrrl That's a dog? xd.png I've always thought (until now, of course) that he was some sort of an earless hippo. /shot

Yep, that's the namesake of my prize, lol. This might be the most undignified Shimmerscale ever!

 

If you think that picture is funny, you should see some of his other faces/expression. He truly is the goofiest dog ever. (And my pit bull is the hippo around here. When she's not imitating a piglet, anyways LOL)

Share this post


Link to post

Congrats!

 

Not me once again ^ ^

 

Is it sad that I was hoping to win just so I was able to get a CB silver or CB gold? ;/

 

Pft, I dont even have any CB coppers haha

Share this post


Link to post

Once we save our prize preferences (I saved mine about 30 minutes ago) when do we get the egg?

Edited by polaristar

Share this post


Link to post

Still no win, but at least the people who won seem happy with their prizes! Congratulations winners!

Share this post


Link to post
Once we save our prize preferences (I saved mine about 30 minutes ago) when do we get the egg?

I think you'll have to wait between one and two weeks or so, at least, the last years, the time to choose a Prize for the redrawn winners was always a bit shorter than the time for the winners of the first draw...

Share this post


Link to post
Once we save our prize preferences (I saved mine about 30 minutes ago) when do we get the egg?

Impossible to say, but April probably is on the right track. One thing's for sure, though--keep a slot open! xd.png

Share this post


Link to post
I think you'll have to wait between one and two weeks or so, at least, the last years, the time to choose a Prize for the redrawn winners was always a bit shorter than the time for the winners of the first draw...

Ok, thanks smile.gif

Share this post


Link to post
Ok, thanks smile.gif

Got a question for you... did you won a prize in this round of drawing or were you bumped up? Asking cause I'm unsure and it would be weird if 30 people haven't collected their prizes xd.png

Share this post


Link to post
Got a question for you... did you won a prize in this round of drawing or were you bumped up? Asking cause I'm unsure and it would be weird if 30 people haven't collected their prizes xd.png

I won a prize in this round when he did a redraw.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.