Jump to content
TJ09

2018-02-14 - Happy Valentine's Day!

Recommended Posts

Just now, Fabula said:

You mean the Shadow Walker?

Yup, thanks. :)

 

And last year's halloween dragon is cracking me up with all his puns! XD

Share this post


Link to post

You should see the names on Process’ spriter alts of the Omen Wyrms. Many puns everywhere.

Share this post


Link to post

My flashing just now fixed itself. Now it just tells me it's done and to reload page. Much less dizzying for me. LOL

Share this post


Link to post
1 minute ago, SlyFox said:

My flashing just now fixed itself. Now it just tells me it's done and to reload page. Much less dizzying for me. LOL

Mine too.  Thank goodness!

Share this post


Link to post
Just now, 1976_michelle said:

omg I don't want to keep sending the same dragons, they get cranky lol

But you'd be missing out of some of the flower types if you don't. Most are pretty mellow about it. XD

Share this post


Link to post

First dragon I click on is the Omen and he/she immediately starts making puns at me.

 

An eldritch abomination dragon is making terrible puns...

 

10/10 Best event yet.

Share this post


Link to post

Happy Valentines!

 

I *love* the event. :wub: Blue-Banded and Fleshcrowne have just become considerably more precious to me.

 

Just... why is there no Terrae... why

Share this post


Link to post
Just now, MessengerDragon said:

Dunno, looks like a sapphire to me.

Hmmm... Maybe I was thinking we'd see more of the blue body as well.

 

Also, which one's the GoN? I haven't seen that one.

Share this post


Link to post

I feel embarrassed but I don't recognize all the dragon's breeds D: :lol:

 

The chirpy one for example.

Edited by Gluria

Share this post


Link to post

Happy Valentine!

I love this event, dragons' and flowers' puns are so hilarious.

And the familiar black dragon hatchling is Eben, I guess? The one from Valkemarian Tales?

Share this post


Link to post
Just now, Gluria said:

I feel embarrassed ut I don't recognize all the dragon's breeds D: :lol:

 

The chirpy one for example.

Chirpy one with it's head tilted? Blusang.

Share this post


Link to post
Just now, Rexsaurus said:

I got 2 cards from the same person.

I've sent at least 2 to a friend of mine and she sent 2 back. :)

Share this post


Link to post
Just now, Fabula said:

Chirpy one with it's head tilted? Blusang.

Really? That was my first thought as well, but I doubted I was right :D

Share this post


Link to post
1 minute ago, Gluria said:

Really? That was my first thought as well, but I doubted I was right :D

Yup, you were right! ^_^ Give me a moment and I'll list all the dragons, in order so people can know which is which.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.