Jump to content
RheaZen

Current Thought Thread

Recommended Posts

Yep, the bad weather must be rolling in because signals gone to poop. XP

 

Share this post


Link to post

I hope I can get this task over soon. Also I need sleep.

Share this post


Link to post

Every time I think of the word "cute charm" I'm reminded of a very specific clothes aisle in a store that's no longer operating.

Share this post


Link to post

Would using lerp work for this? Probably also have to animate it accordingly. Probably need multiple triggers too... Then again, I don't have much time left to work on the project. I have other plans with it. Gotta keep it simple then.

Share this post


Link to post

Ugh, sometimes I really just wanna smack my own stupid self upside the head. When will I ever learn?

Share this post


Link to post

finally a break!!!!! i feel like such an adult because i'm excited to clean my work space/room

Share this post


Link to post

I still enjoy the books but they aren't perfect and some parts definitely haven't aged well. The fanboyism surrounding his works are a bit worrying as well, and I find it very discomfiting to see these people trying to speak for a long-dead author like they know exactly how he'd have felt about these things.

Like, I mean, speculation with basis in facts is fine, but don't act like a spirit medium possessed, and remember that he was a mortal man. It's okay that your favorite thing is not perfect. 

Edited by Ripan

Share this post


Link to post

Sending payment via Paypal is very easy then I expected.

But that would be difficult sending money to my bank account :(

Share this post


Link to post

I'm really done with being stuck in this cycle. Tolerate awful classes and work late for 5 days straight, do nothing but work on Saturday, spend time with my SO on Sunday night. Repeat. I've been doing this for months...

Share this post


Link to post
8 hours ago, Cottoncat said:

Can your muscles get sore because of a lot of coughing? Because I think they can. :wacko:

Actually they can, because your muscles tense up when you cough and if it happens a lot its like any physical task, it'll tire them out and if it goes on long enough they get sore from being overworked. 

 

~*~

Why didn't you answer the phone? It'd be a LOT easier if there was a way to text you. It'd be nice to see the movie sometime soon before someone spoils it for me. :dry:

Edited by Syiren
Typos suck. Lol

Share this post


Link to post

Eeeeee! Tuesday cant get here soon enough!

 

ETA: when you wait to buy a game because its too pricy then find a deal that saves you over $65. HAH! Good things DO come to those who wait. :D and It comes with free shipping with home delivery. I iz a happy girl.

Edited by Syiren

Share this post


Link to post

-18 points because of APA formatting... I'm so disappointed...

At least I will still get an A for this class, I guess.

Share this post


Link to post

Noooohoho, why? Why my memory card gotta be broken.  Now I gotta buy another one. 😢

Maybe I can save it...I just need some good, strong tape. 🤔

Share this post


Link to post
On Mon Apr 30 2018 at 10:45 PM, Naraku said:

-18 points because of APA formatting... I'm so disappointed...

At least I will still get an A for this class, I guess.

Because you did it when you should not have, or you didn't when you should have? 😮

 

When did the emojis change?

Share this post


Link to post
10 minutes ago, Lagie said:

When did the emojis change?

I think it was changed with forum software update. Old ones are still remaining :)

Share this post


Link to post
20 minutes ago, Lagie said:

Because you did it when you should not have, or you didn't when you should have? 😮

I was told I formatted it wrong. Which is not very surprising because I was more used with the MLA format. ¯\_(ツ)_/¯

 

And yep, old emojis are just way down in the list. They can show up in the most top of the list when you use it, under "Recently Used"

 

~

 

All that's left is to finish up the projects, then I'll be done for the semester :) 

Share this post


Link to post
4 hours ago, Lagie said:

When did the emojis change?

Oh good, I thought it was my phone trying to get me to use them more often.  I kinda miss the old ones tho. 

Share this post


Link to post

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.